Optymalizacja zasobów to pierwsza rzecz, którą należy zrobić, aby utrzymać swój biznes na rynku, mówi Paolo Zennaro CEO Welcomeasy, startup gościnności, który oszczędza czas właścicieli i zarządców nieruchomości.
„Podróż, którą klient odbywa do momentu przyjazdu do wynajętego apartamentu lub B&B, jest teraz całkowicie cyfrowa. Gość wyszukuje nieruchomość w Internecie, czyta recenzje, rezerwuje termin na portalach internetowych, płaci kartą kredytową. Następnie dociera do celu i często spotyka gospodarza, który prosi go o zrobienie kserokopii dokumentu tożsamości w celu zameldowania (…). Musimy zawsze pamiętać, że gościnność nie ogranicza się tylko do pobytu w obiekcie, lecz obejmuje szereg bardzo ważnych kroków: rezerwację, zameldowanie, pobyt, wymeldowanie, aż do wyjazdu gościa. Nasza praca jest w pełni doskonała tylko wtedy, gdy jesteśmy w stanie zarządzać każdym z tych momentów w najlepszy możliwy sposób, nie wykluczając żadnego z nich. Wyposażenie w narzędzia cyfrowe, zdolne zoptymalizować pracę dziś nie jest już dodatkową opcją, ale stanowi część procesu profesjonalizacji, który ma fundamentalne znaczenie dla konkurencyjności, a co za tym idzie, przetrwania na rynku.”
Strona www: www.welcomeasy.app
Źródło: https://www.wallstreetitalia.com/news/zennaro-welcomeasy-lasciate-carta-e-penna-e-digitalizzatevi/