PRESTIGE – włoska doskonałość

0
1109

Prestige: nazwa, która w coraz większym stopniu staje się w Polsce synonimem włoskich produktów enogastronomicznych najwyższej jakości. Prestige to marka, której misja ma dwa wymiary. Z jednej strony, obsługa sieci Ho.Re.Ca. na bazie katalogu wysoce wyselekcjonowanych produktów food & beverage, zarówno świeżych, jak i pakowanych – prawdziwych doskonałości Made in Italy oferowanych restauracjom, hotelom i innych podmiotom. Z drugiej strony, dotarcie z tymi samymi produktami do klienta końcowego, poprzez sieć detaliczną sklepów, już obecnych w Warszawie i w Bielsku-Białej, a niedalekiej przyszłości również we Wrocławiu i Katowicach.

Wśród wielu projektów i działań prowadzonych przez Prestige, istnieje możliwość udostępnienia restauratorom, w formie “komisu”, wyboru prestiżowych win włoskich, utrzymujących jednakże doskonały stosunek jakości do ceny. Rozmawiamy o tym z Kierownikiem Handlowym Filippo Tognin i Kierownikiem ds. Marketingu Lindą Severino.

Jaki pomysł leży u podstaw tej waszej inicjatywy?

FT: “Pomysł jest bardzo prosty: chcemy umożliwić sieci restauratorów przystępującym do projektu, by na stołach ich restauracji znalazła się wyjątkowa karta win zawierająca produkty wysokiej klasy i wyselekcjonowane etykiety, a wszystko to bez inwestowania przez restaurację dużych środków. W formule “komis” restaurator “kupuje” od Prestige butelkę dopiero wtedy, gdy klient ją zamówi.

LS: “Misją Prestige jest popularyzowanie kultury dobrej włoskiej enogastronomii. Wszystkie nasze projekty idą w tym kierunku, dlatego staramy się dotrzeć do klienta końcowego możliwie szybko i bezpośrednio. Z tego też powodu, również ta inicjatywa związana z winem ma stanowić szansę dla restauratora, a nie inwestycję z potencjalnymi niewiadomymi. Tak naprawdę, to restauratorzy są głównymi „promotorami” naszej jakości, a dla nas są partnerami.

Jaka jest specyfika waszej karty win?

LS: “Chcemy umożliwić odkrycie skarbów naszej ziemi, zarówno tych, które są już znane, jak i tych niszowych. Karta win Prestige nazywa się “Special Guest”, ponieważ każda edycja karty będzie zawierać wino “wyjątkowe wśród wyjątkowych”. A wszystko to, z gwarancją wysokiej jakości produktów za przystępną cenę.

FT: “W tej pierwszej edycji karty wybraliśmy “InNno”, wino z Toskanii z winnicy Certosa di Belriguardo, uczestniczącej w projekcie “Vino Libero” [Wolne Wino]. Do projektu zgłaszane są produkty otrzymywane dzięki selekcji gron i całkowicie naturalnym metodom produkcji, co umożliwia uzyskanie o wiele niższej zawartości siarczanów, niż w innych winach. Mówimy o produkcie naprawdę szczególnym i wyjątkowym”.

Rozpoczęliście już projekt “Special Guest”?

LS: “Nie tylko. Zrobiliśmy to w wielkim stylu, w czasie eventu, w którym uczestniczyła osoba niezwykle droga nam Włochom, będąca jednocześnie miłośniczką wina, jako że sama zajmuje się jego produkcją: Gianna Nannini. Była ona prawdziwym “Special Guest”, zgodnie z nazwą naszej karty, która aktywnie uczestniczyła w projekcie, umożliwiając nam włączenie dwóch win produkowanych przez nią: jedno z nich to właśnie, “Special Guest” – “InNno”, wspomniane przed chwilą przez mojego kolegę Filippo Tognina, drugą etykietą jest “Baccano”, czerwone wino, w smaku pełne i bogate w aromaty. Gianna Nannini wystąpiła przed restauratorami i autorytetami, podczas wieczoru poświęconego prezentacji, który miał miejsce 4 grudnia w Warszawie.

FT: “Projekt został już doceniony przez wielu restauratorów. Naszym celem jest tworzenie coraz więcej okazji utwierdzających nasze partnerstwo ze światem Ho.Re.Ca. Wkrótce zaprezentujemy inne inicjatywy, mam nadzieję, że również na stronach tego czasopisma, które jest punktem odniesienia dla Włochów i każdej innej osoby żyjącej w Polsce, ceniącej włoski „styl życia i kulturę.”.

Więcej informacji:

www.prestigeimportexport.pl

przedstawiciel handlowy: Filippo Tognin +48 602104361

FB: https://www.facebook.com/prestigeitalianfood/